Młodszy doradca klienta

Twój zakres obowiązków

  • Nadzór i koordynacja realizacji umów
  • Przygotowanie niezbędnej dokumentacji na potrzeby Klientów
  • Wsparcie w projektach rozwojowych realizowanych w departamencie
  • Dbanie o wysoki poziom świadczonych usług i satysfakcji Klienta
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientem – infolinia przychodząca
  • Współpraca z innymi zespołami w ramach organizacji

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy związanej z kontaktem z klientem
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: zarządzanie, marketing)
  • obsługa komputera i znajomość MS Office w szczególności Excel
  • umiejętność organizacji pracy i określania priorytetów
  • umiejętność pracy w zespole
  • otwartość na kontakty z ludźmi
  • dokładność i zaangażowanie
  • odporność na stres

 Mile widziane

  • znajomość systemu SAP

 

To oferujemy

  • plan wdrożenia dostosowany do kompetencji i wiedzy kandydata
  • życzliwy zespół służący radą i wsparciem
  • możliwość stałego rozwoju poprzez uczestnictwo w szkoleniach,
  • pracę w nowoczesnym biurze z wykorzystaniem profesjonalnych systemów informatycznych,
  • Możliwość korzystania z dodatkowych benefitów takich jak zajęcia z j. angielskiego w godzinach pracy, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie do wakacji, bony świąteczne, Pracowniczy Program Emerytalny i wiele innych